Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان

مد ها و ترندهای پاییز و زمستان ۹۹!

       قسمت اول

 

          پاییز در راه است و همگی می دانیم که این فصل بهترین فصل برای شیک پوشی می باشد! مانند هر پاییز دیگری، این پاییز نیز پر از ایده ها ترندهای روز مد و فشن می باشد!

          از کجا شروع کنیم؟ در این مقاله با ما همراه باشین تا شما را با تازه ها و ترندهای روز دنیا در پاییز و زمستان ۹۹ و ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

 

– چرم های رنگی (طبیعی و مصنوعی)

یکی از ترند های محبوبی که در سراسر بهار مشاهده کردیم، پوشیدن چرم های رنگی بود که رنگ های متنوعی مانند بنفش تیره، آبی مرجانی و سبز یشمی را در بر

می گرفت. طبق گفته های بسیاری از صاحبان کمپانی ها مد جهان، پوشیدن چرم های رنگارنگ در پاییز و زمستان نیز ادامه خواهد داشت!

پوشیدن چرم، چه طبیعی و چه مصنوعی، در ترکیب رنگ های متنوع و استایل های متفاوت، یکی از زیبایی های فصل سرمای امسال خواهد بود. پس چرم ها را جدی بگیرید.

 

– آستین های پفدار:

اگر فکر می کردید در مد پاییز امسال دیگر از لباس های با آستین پف دار خبری نیست، باید بگوییم حسابی اشتباه می کردید! همانطور که هفته های مد در حال پیش رفتن هستند، لباس هر چه پف دار تر، به روز تر و به مد تر می شود! به تمامی لباس های جدید طراح
ها دقت کنید، همگی آستین های پف دار را در خود حفظ کرده اند.

لباس های آستین پفی در قالب شومیز های زنانه و همین طور در قالب لباس شب، باعث می شوند تا لاغر تر به نظر بیایید و برای همین از این دست طرح ها استقبال زیادی شده است!

 

– بافتنی های دهه هفتادی!

شاید سال میلادی در حال ورود به دهه ای جدید باشد، ولی گریز به گذشته، به خصوص طرح های دهه نود میلادی، کماکان یکی از موضوعات داغ و به روز جهان می باشد. همگی تاثیر این طرح های قدیمی ولی در عین حال هیجان انگیز را در بهار گذشته دیدیم، و باید بگوییم که این طرح ها در قالب بافتنی های طرح قدیمی در پاییز و زمستان هم ادامه خواهد داشت!

چگونه لباس های خود را ست کنیم
بوت های پنجه مربعی دهه هفتادی!

    حالا که بحث مد های دهه نود میلادی بسیار داغ است، باید بگوییم که پوشیدن بوت های پنجه مربعی مهمترین ترند ۲۰۲۰ خواهند بود! لازم به ذکر است که در فصل های گذشته، پنجه مربعی ها را در قالب صندل های متفاوت دیدیم. این طرح خاص در فصل سرما در قالب چکمه، بوت و نیم بوت در طرح های متفاوت در کنار ما خواهد بود.

– پیراهن های بلند دخترانه طرح دار:

لباس های بلند و آزاد، بخش ظریف و زنانه مد سال ۲۰۲۰ را در بر می گیرد. طبق گفته بزرگان صنعت مد، فصل های پیش رو، از طرح هایی که فرم زنانه بیشتری دارند، الهام بیشتری

          گرفته شده است که حس آزادی و راحتی بیشتری با خود به ارمغان می آورد. لباس هایی با قد بلند، یقه های بسته و آستین های بلند، از ترندهای پرطرفدار پاییز و زمستان امسال خواهد بود.

          این ترند در شکل های متنوع به خصوص در پیراهن ها و شومیز ها ویکتوریایی دیده می شود.دلیل گسترش این طرح را فیلم زنان کوچک می دانند که بسیار مورد استقبال مردم قرار
          گرفته بود.

         پایان قسمت اول

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell