Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان
با رنگ های مختلف شلوار، چه کفش هایی ست کنیم؟

با رنگ های مختلف شلوار، چه کفش هایی ست کنیم؟

قطعا جواب این سوال بستگی به مدل شلواری دارد که می‌پوشید؛ شلوار شما پاچه‌های بلند دارد یا کوتاه، بوت کات است، گشاد است و…

در این مطلب به انتخاب مدل شلوار و نحوه ست کردن آن با کفش های مختلف می‌پردازیم.

 

چه نوع کفشی با رنگ مشکی بهتر ست می شود؟

خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم، تقریبا می توان هر رنگی را با مشکی ست کرد، ولی بهترین گزینه زمستانی، ست کردن شلوار با کفش های پاشنه بلند تیره است.

با رنگ های مختلف شلوار، چه کفش هایی ست کنیم؟

چه نوع کفشی با شلوار پارچه ای آبی تیره ست می شود؟

بهترین ترکیب رنگ، کفش های مشکی، بنفش، آبی تیره، قرمز و یا طوسی است.  و قطعا یکی از شیک ترین انتخاب ها، چرم قهوه ای قرمز. همچنین در نظر داشته باشید که اگر کفش های کاراملی، بژ و قهوه ای دارید و می خواهید با شلوار آبی تیره آن را ست کنید، به هیچ وجه مشکلی نخواهید داشت. اگر مشکل سرمای هوا نبود کفش های پاشنه بلند جلو باز نیز می توانند به شما ظاهر بسیار شیکی ببخشند!

 

چه نوع کفشی با شلوار طوسی خوب ست می شود؟

طوسی از آن دسته شلوار هایی است که اصلا برای شما دردسر ایجاد نمی کند! اگر کفش مشکی دارید، ست کردن آن با شلوار مشکی عالی می شود. اگر کفش طوسی بپوشید، شما را قد بلند نشان می دهد.

با رنگ های مختلف شلوار، چه کفش هایی ست کنیم؟

هر رنگ کفشی، از رنگ های شاد گرفته تا رنگ های تیره و رسمی تر، با شلوار طوسی شما خوب ست خواهند شد. به شرط این که با باقی لباس های شما هماهنگی خوبی داشته باشند.

برای مثال بلوز بنفش، شلوار طوسی و کفش قرمز یک ترکیب بسیار هیجان انگیز را درست خواهد کرد!

 

ایده های دیگری هم برای ست کردن کفش با سایر رنگ ها و مدل های شلوار و حتی ست کردن کفش ها و شلوارهایتان برای محیط کاری وجود دارند که درادامه آن‌ها را هم مورد بررسی اجمالی قرار می‌دهیم.

با رنگ های مختلف شلوار، چه کفش هایی ست کنیم؟

بهترین راهکارهایی را که به ذهن ما رسیده و در دسته بندی های بالا گنجانده نشده، به طور خلاصه، در این قسمت برای شما جمع آوری کرده ایم:

  • کفش های طوسی خیلی روشن بهترین گزینه برای لباس های هوای سرد، چه زمستانی چه پاییزی نیستند. بهترین کار این است آنها را برای لباس شب و یا حتی مد های بهار و تابستان نگه دارید.
  • سعی کنید تا می توانید از کفش های براق و رنگ های فسفری و متالیک دوری کنید. به صورت کلی بگوییم، ترند های این کفش ها برای چند سال پیش بود و در حال حاضر خیلی کفش های روی مدی به حساب نمی آیند.
  • کفش های عروسکی و هر کفشی که شبیه کفش های باله باشد را اگر به دنبال استایل شیک و با وقار هستید کنار بگذارید. ولی در هر صورت یادتان باشد اگر خواستید این کفش ها را بپوشید، آنها را هیچوقت شلوار های خیلی گشاد و پاچه بلند نپوشید.
  • پاچه شلوار خود را مناسب با کفش خود تا بزنید یا کوتاه کنید.
  • کفش های پاشنه بلند بند دار را به راحتی می توان با شلوار ست کرد. این کفش های پاشنه بلند بسیار راحت بود و بندهایشان زیر شلوارهای پاچه بلند پنهان می شوند.
  • کفش هایی که بر روی پنجه آنها سگک، پاپیون و … وجود دارد را با شلوار های پاچه کوتاه ست کنید. زیرا ممکن است پاچه های بلند به آنها گیر کنند و ظاهر شما را به هم بریزد.

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell