Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان

با شلوار مشکی خود چگونه لباس ست کنیم؟

قسمت اول

 

شلوار های مشکی یکی از همه کاره های مشهور همه کمد های لباس می باشند که به هزاران نحو مختلف می توان آنها را پوشید. در این مقاله قصد داریم تا یک مرور کلی در مورد نحوه چگونگی ست کردن این شلوار ها داشته باشیم، به علاوه چند نکته که می تواند استایل لباس پوشیدن شما را بسیار ارتقا دهد!

رنگ هایی که با شلوار های مشکی خوب ست می شوند

  • شلوارهای مشکی خود را با طیف رنگ قهوه ای ست کنید.

اولین انتخاب هنگام ست کردن شلوار مشکی با یک رنگ خنثی، رنگ قهوه ای می باشد. این دو رنگ یکی از کلاسیک ترین ترکیب رنگ های ممکن می باشند. این ترکیب رنگ یکی از بهترین و زیباترین ترکیب ها را می سازد، به خصوص در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان! همچنین می توانید با زیور آلات طلایی هم این استایل را ست کنید.

اگر با دوستان خود بیرون می روید، می توانید شلوار مشکی خود را با یک شومیز طیف رنگ قهوه ای روشن ست کنید. همچنین می توانید شومیز سفید رنگ خود را با یک پالتو یا مانتو قهوه ای رنگ ست کنید! مطمئن باشید بهترین استایل ممکن را از خود به نمایش خواهید گذاشت!

 

  • شلوارهای مشکی خود را با کرم روشن و طیف هایی که به سفیدی می زنند ست کنید

دومین انتخاب ما برای ست کردن شلوار مشکی با یک رنگ خنثی، رنگ خنثی می باشد. یکی از مهمترین نکته هایی که باید هنگام ست کردن این رنگ با مشکی به یاد داشته باشید، این است که تعادل را رعایت کنید و از تناقض ها بیشتر از حد لازم استفاده نکنید.

اگر در نظر دارید تا با شلوار مشکی خود یک مانتو یا پالتوی کرم رنگ بپوشید، در نظر داشته باشید که آنها را با یک بوت، کاردیگان و یا شال قهوه ای ست کنید.

 

  • شلوارهای مشکی خود را طوسی – قهوه ای یا فیلی ست کنید.

به همان میزانی که مشکی با قهوه ای و کرم خوب ست می شود، با ترکیب رنگ طوسی – قهوه ای نیز سازگاری بسیار بالایی دارد!

برای داشتن یک تیپ خوب با این ترکیب رنگ، می توان یک شلوار یا لگ مشکی را با شومیز و یا مانتوی طوسی قهوه ای و همچنین کفش های چرمی روشن، ست کرد.

 

  • شلوارهای مشکی خود را با مشکی ست کنید

اگر خاطرتان باشد گفتیم که مشکی با رنگ ها خنثی خوب ست می شود، و این موضوع هم بدانید که مشکی خودش جزو رنگ های خنثی می باشد، پس مشکی با مشکی در شرایطی درست می تواند ترکیب رنگ مناسبی باشد!

تا زمانی که از طرح و استایل های مختلف برای ست کردن مشکی با مشکی انتخاب کنید، این ترکیب رنگ می تواند برای شما بسیار مناسب باشد! البته این موضوع یادتان باشد برای زیباترین استایل ممکن، می توانید از اکسسوری ها مختلف مانند جواهرات، شال ها رنگی و حتی یک کمربند استفاده کنید.

برای مثالی دیگر، می توان در رنگ مانتوی خود خلاق باشید. برای مثال اگر یک شلوار مشکی با یک شومیز مشکی یا طرح های مشکی و طوسی می خواهید ست کنید، می توانید از مانتو و یا شال با رنگ های زرشکی، اخرایی و عنابی به عنوان رنگ ثانویه استفاده کنید.

همچنین ترکیب رنگ مشکی با مشکی، به اضافه یک شال و شال گردن طرحدار و بوت های قهوه ای نیز بسیار به درخشیده شدن ظاهر شما کمک می کند.

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell