Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان

بهترین راه ست کردن شلوار طوسی برای بانوان

می دانیم بعضی از شماها در مورد شلوار طوسی چه فکری می کنید: چطور می توانم این شلوارها را طوری ست کنم که خیلی با کلاس به نظر بیایم؟

حقیقتا بر خلاف باور عموم، طوسی قرار نیست رنگی کسل کننده و حوصله سر بر باشد! در واقع طوسی رنگی است که برای همه مواقع، از محل کار گرفته تا مهمانی ها، همیشه در سطح بالای ترندها قرار بگیرد! خبر خوب این است که طوسی به عنوان یک رنگ خنثی که گرایش رنگی تقریبا تیره ای دارد، با رنگ های شاد به خوبی ست می شود. پس حسابی می توانید با این رنگ خوش بگذرانید!

مهم نیست چه نوع شلواری بپوشید، از شلوارک، شلوار های پاچه گشاد، لگین ها، شلوارهای فاق بلند و حتی شلوارهای جین، همه می توانند به خوبی برای شما یک استایل شیک و با کلاس درست کنند.

پس مقاله زیر را بخوانید تا بفهمید کدام رنگ ها با طوسی به خوبی ست می شوند، چگونه برای محل کار یا مناسبت های دیگر شلوار طوسی بپوشید و چه لوازم و جواهراتی لازم است.

چه رنگ هایی با طوسی خوب ست می شوند؟

از آنجایی که طوسی رنگی همه کاره است، شما انتخاب های زیادی دارید! ست کردن شلوار طوسی برای شما اصلا کار سختی نخواهد بود، چه بخواهید از لباس های قبلی استفاده کنید و چه بخواهید لباس جدید بخرید، دستتان کاملا باز است.

برای انتخاب استایل روزمره،  ست کردن طوسی با آبی روشن یا متوسط به شما حسی آرامش بخش را القا می کند. سبزهایی مانند سبز زمردی، مغز پسته ای و سبزآبی، قرمز هایی مانند زرشکی، سرخ آتشین و شرابی، بنفش ها مانند یاسی، بنفش تیره و ارغوانی، همگی با رنگ طوسی سازگاری خیلی خوبی دارند! حتی طلایی و لیمویی هم با طوسی تیره ترکیب بسیار خوبی را تشکیل می دهند. تمامی طیف های رنگ طوسی، با رنگ های پاستلی مانند فیروزه ای، مرجانی و صورتی روشن نیز بسیار خوب ست می شود. شلوار های طوسی همچنان با رنگ های سفید، کرم و لباس های طرحدار نیز به خوبی ست شده و ظاهری مدرن به شما می دهد.

ست کردن شلوار و مانتو برای محل کار

از آنجایی که طوسی یکی از رنگ های مهم برای محل کار است، یادگیری چگونگی ست کردن آن می تواند خیلی به نفع شما تمام شود. رنگ هایی که در بالا گفتیم را به خاطر دارید؟ یک مانتوی مشکی، سرمه ای و یا سفید با شلوار طوسی بسیار خوب ست می شوند. ترکیب جالب تر این است که رنگ قرمز و یا آبی نیز اگر به دقت برای ست کردن با شلوارتان انتخاب شود، می توانند ترکیب خوبی را ایجاد کنند.

 

برای استایل روزمره و یا دورهمی دخترانه چه بپوشیم؟

برای موقعیت های نیمه رسمی، بسیاری از خانم ها جین های آبی را انتخاب می کنند و سراغ انتخاب های دیگر نمی روند. جین های طوسی جایگزین مناسبی برای جین های مشکی  و تیره می باشند و باعث می شوند نسبت به اطرافیانتان بسیار متفاوت باشید. برای تغییر استایل روز به استایل لباس مجلسی یا شب با شلوار طوسی خود، می توانید مانتوی خود را با یک ژاکت چرمی و یا یک شومیز رسمی به رنگ های سبز تیره، بنفش، شرابی و یا کرم تعویض کنید.

برای یک استایل لباس رسمی تر، می توانید شلواری طوسی ابریشمی پیدا کنید و آن را با شومیز های پاپیون دار ساده و یا طرحدار ست کنید و ظاهری شیک و متفاوت به خود بدهید. اگر به سمت طرح های مرجانی می خواهید بروید، شومیزهای بدون آستین و یا یقه قایقی و تاپ های باستر بهتری انتخاب می باشند.

 

ایده های فصلی

در تابستان، شلوار های طوسی روشن برنده مسابقه می باشند! این شلوار ها با بلوزهای بدون آستین و صندل های بند دار باعث می شود ظاهری بی همتا پیدا کنید.

 

ست کردن کفش و جواهرآلات و لوازم دیگر

با شلوار های طوسی، هر رنگ کفشی ست می شود. رنگ های قرمز، بنفش، شرابی و یا نقره ای متالیک می توانند به خوبی با شلوار شما هماهنگ شوند.

مانند کفش ها، هر رنگی از زیورآلات  با شلوار طوسی ست می شوند. جواهراتی مانند مروارید، سنگ های متفاوت، طلا نقره و پلاتین با شلوار طوسی به خوبی ست می شوند.

ست کردن کیف با شلوار طوسی نیز می تواند برای شما تجربه ای رنگارنگ باشد. ریسک کنید و کیف هایی با رنگ های متفاوت و هماهنگ با کلیات استایل خود را انتخاب کنید. مطمئن باشید از این تجربه پشیمان نخواهید شد!

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell