Zigbell

درباره ما

درباره زیگ بل

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و سپاس از این‌که وقت گران‌بهایتان را در اختیار این مجموعه تولیدی قرار دادید.

در این بخش تلاش می‌کنیم تا به‌ طور خلاصه شما را با فلسفه کاری گروه تولیدی “زیگ بل” آشنا نماییم. رویکرد ما در این بخش (درباره ما) بسیار متفاوت با سایر مجموعه‌ها و شرکت‌ها است و بیشتر شبیه به یک درد دل با هموطنان عزیزمان است. دردی که سال‌ها گریبان‌گیر جامعه‌ای است که روزگاری نه چندان دور سرآمد اخلاق و معنویات بود. دانشمندان علم روانشناسی و متخصصان رشد فردی، اعتقاد دارند: “دنیای بیرون تو متاثر از دنیای درون توست.”

ما هم معتقدیم که پیش از هر گونه تخصص و مهارت در یک کسب‌وکار، اساس موفقیت در هر شغلی متاثر از یک ذهن مثبت، اخلاق‌محور و صادق (با خود و جامعه) است. اعتقاد راسخ این مجموعه بر این است که بدون ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت اجتماعی، سنگ‌بنای هیچ کسب‌وکار پایدار و ماندگاری پایه‌ریزی نخواهد شد. در ساختن کسب‌وکار، فقدان این ارزش‌های معنوی در واقع به مثابه ساختن خانه‌ای است که از پای‌بست ویران است. پرسشی که همواره تمامی افراد این مجموعه در هر مرحله از کار و زندگی، پیش روی خود قرار می‌دهند این است که “رسیدن به موفقیت به چه قیمتی؟”

با نگاهی بی‌حجاب به جامعه‌ امروزمان روزگاری را می‌بینیم که جای این‌گونه ارزشهای معنوی کم‌رنگ شده و گاه به‌ قدری دلتنگشان می‌شویم که دوست داریم زمان به گذشته بازگردد.

هم‌وطن عزیز، گاهی اوقات ما انسان‌ها در پیچ و خم زندگی و کاری از مسیر اصلی خارج شده و هدف از زندگی کردن را فراموش می‌کنیم. متاسفانه برخی از ما از هر حربه‌ای برای رسیدن به هدف‌هایمان استفاده کرده و در نهایت ژست بافرهنگی و زرنگی به خود می‌گیریم.

ما در این مجموعه به قول معروف نه موشک هوا می‌کنیم و نه اتم را می‌شکافیم، مثل بسیاری از تولیدکنندگان دیگر، در حوزه تولید و پخش پوشاک زنانه فعالیت می‌کنیم و همواره در تلاش هستیم تا در تمام مراحل کاری “الف” تا “ی” این مجموعه تولیدی، این پرسش طلایی (رسیدن به هدف به چه قیمتی؟) در ذهن و فکر تک تک اعضای این مجموعه سایه انداخته و سرلوحه فعالیت‌هایمان باشد. امیدواریم گروه تولیدی زیگ بل به عنوان قطره‌ای از دریای بی‌کران صنعت پوشاک، با همکاری شما عزیزان همواره پاس‌دار رسالت و فلسفه معنوی خود باشد.

در این مسیر یکی از ماموریت‌های مهم ما گزینش مغازه‌داران و بوتیک‌های محترم سراسر کشور است که با رسالت، فرهنگ معنوی و منشور اخلاقی این مجموعه هم‌خوان بوده و به عبارتی با یکدیگر هم‌مسیر باشیم .

بر این باوریم که با پیوستن به خانواده بزرگ گروه تولیدی “زیگ بل” و همکاری متقابل، به یاری ایزد توانا می‌توانیم در صنعت پوشاک این مرز و بوم، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

از جای جای ایران زمین پذیرای گرم شما عزیزان هستیم.

به امید روزهای طلایی

گروه تولیدی Zigbell