Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان

چند راه برای بهتر انتخاب کردن لباس زنانه

قسمت اول

مطمئنا همه خانم ها، چه شما مخاطب عزیز که در حال خواندن این مقاله هستید، چه باقی بانوان خوش پوش ایرانی، در موقعیت هایی گیر افتاده اید که هر چقدر به کمد خودتون نگاه کردید نتوانسته اید بهترین نوع لباس رو برای خودتون انتخاب کنین! براتون این موقعیت آشنا بود درسته؟

این کشمکش همیشگی برا همه بانوان برای انتخاب ست لباس زنانه می باشد. ولی یادتون باشه فرایند لباس پوشیدن باید لذت بخش باشه نه پیچیده! شما با داشتن چند راهکار ساده می توانید طبق لباس پوشیدن مد روز رو یاد بگیرید و برای هر موقعیتی بهترین لباس ممکن رو انتخاب کنید!

شما استایل خودتون رو باید با توجه به علاقه شخصی، وضعیت بدنی و اخلاقیات خودتون انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید!

– لباس های قدیمی را جایگزین کنید!

این مهمترین قدم شما هستش! تغییر اتفاق نمی افته مگر اینکه شما آماده باشین که خودتون رو تغییر بدین! کمد خودتون رو باز کنین و یه نگاه دقیق به لباس هاتون بندازید. از خودتون یه سوال خیلی ساده بپرسین: اگر من همین الان در یک فروشگاه لباس چه در حال خرید آنلاین لباس بودم چه به صورت حضوری، کدام یک از اقلام داخل کمد خودتون را دوباره می خریدید؟ این در واقع یک بازی خیلی جذاب و سرگرم کننده است که هر چند وقت یک بار باید با خودتون بازی کنید! اگر می بینید لباس هایی دارید که دیگر از آنها استفاده نمی کنید یا دیگر علاقه ای به پوشیدن آنها ندارید، بهترین راه جایگزین کردن آنها می باشد!

– یک مجلس بزرگ در راه است؟ پس با برنامه به خرید لباس بپردازید!

چه در حال ازدواج باشید و یا به یک مهمانی ساده دعوت باشید، مطمئنا وقت زیادی را برای پیدا کردن لباس مناسب صرف می کنید! برای این که از انتخاب لباس خودتون رضایت کامل را داشته باشید، بهتر است برای خرید کمی وقت صرف ظاهر مو و آرایش خودتون کنید و ببینید با این استایل ظاهری چه لباس و چه رنگی را باید انتخاب کنید!

– کفش هاتون رو بدون درد انتخاب کنید!

هیچ چیزی بدتر از پینه و تاول زدن و تحمل درد آن، نمی تواند روز شما را خراب کند و باعث شود از موقعیت خود لذت نبرید. بیشتر این مشکلات گفته شده هم از کفش های پاشنه بلند می باشد، درسته؟ تا الان همه ما تلاش کرده ایم که از طریق راه های متفاوتی از این درد فرار کنیم. ما برای شما یک راهکار ساده داریم! اگر چند کیسه فریزر را پر از آب کنید، آنها را داخل کفش هاتون بگذارید و اجازه بدین یک شب داخل فریزر بمونه، خواهید دید کفش هاتون چقدر راحت تر از قبل تو پاهاتون جا می گیرند!

– کمی وقت سر کت خریدن صرف کنید.

خرید کت، ژاکت و جلیقه یک قانون کلی دارد: همگی نیاز دارند که اندازه شانه شما باشند. یادتان باشد اندازه کردن کت و مابقی اقلام گفته شده برای یک خیاط کار بسیار سختی است، پس خیلی مهم است که به اندازه کت خود هنگام خرید لباس دقت کنید.

– با خود مانند یک ملکه رفتار کنید!

زیبایی با سلامت بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید مرتبط است! مراقبت از سلامتی شما از استراحت مناسب شروع می شود، مهم نیست در طول روز چقدر مسئولیت دارید! هیچ چیز نباید خواب کامل شبانه شما را بر هم بزند.

یک خواب کامل شبانه می تواند به کاهش وزن، روشن تر شدن پوست شما و … کمک کند

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell