Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان

مدهای جدید تابستان امسال که همگی برای پوشش مناسب به دانستن آنها نیاز داریم!

از شروع تابستان ممکن است چند وقتی گذشته باشد، ولی به دلیل قرنطینه ها و محدودیت های ویروس همه گیر کرونا یا کووید ۱۹ (Covid19) بحث در مورد مد امسال کمی به عقب افتاد. درست است که به دلیل قرنطینه همگی امسال کمتر توانستیم به مد روز فکر کنیم، ولی خوب است بدانیم که گروه تولیدی لباس زنانه زیگ‌بل، کماکان مانند سابق، لباس های خود را مطابق با مد روز تولید می کند.

اگر کمد لباس شما امسال مانند سالهای گذشته کمی از رونق افتاده و یا در انتخاب لباس مناسب سردرگم هستید، خواندن این مقاله برای شما خالی از لطف نیست.

امسال نیز مانند سالهای گذشته، طراحان مد در تلاشند تا ترندهای مد را مطابق نیازهای مردم و اقتضای روز تعیین کنند. اگرچه این مدهای تابستانی بیشتر
مناسب فضای داخل خانه و فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده اند، ولی برای کسانی که هر چند یک بار برای خرید به بیرون از خانه می روند نیز پیشنهادهای هیجان انگیزی داریم!

پس این مقاله را دنبال کنید و اطلاع از مد تابستانی آماده شوید!

  • آستین های پف دار (PUFFED SLEEVES)

لباس های با آستین پف دار سال پیش خیلی دیده نشدند،
ولی مد تابستانی امسال، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روحی، آماده آنها شده است. چه این پف ها در سرشانه های شما قرار گرفته باشند، چه در راستای دستان شما، در مد امسال آستین های پف دار زیاد خواهید دید!

  • صندل های بند دار (WRAPPED ANKLES)

اگر به دقت به استایل های خیابانی و استایل های مجلسی و اسپرت در چند ماه گذشته دقت کرده باشید، متوجه می شوید که بسیاری از شیک پوشان سعی بر این داشته اند که صندل بند دار را به لباس های خود اضافه کنند، برخی حتی بندها را به جای ساق پا به دور شلوارشان می بندند! این مد عجیب در تابستان امسال به اوج خود رسیده است پس دقت بیشتری به صندل های خود داشته باشید!

  • بند های کشی (DRAWSTRINGS)

بدون شک، بند های کشی در تمامی فشن شوهای بهار و تابستان سال ۲۰۲۰، پدیده ای نوین و نو ظهور بوده اند! این بندها چه در شلوار و شلوارک ها، اطراف
کت ها و … به نوعی همه جا! به کار رفته اند، امسال از این بند ها در لباس ها زیاد خواهیم دید!

  • چرم متالیک (METALLIC)

چرم های سبک، به طرز عجیبی در مد تابستانی امسال دیده شده اند! از کت گرفته تا شلوار و کیف، طیف های رنگ متالیک، به خصوص نقره ای
متالیک، در تمامی فشن شو های سال ۲۰۲۰ دیده شده است! پیشنهاد ما این است اگر در لباس خود از چرم می خواهید استفاده کنید، سعی کنید باقی لباس های خود را مطابق این رنگ بندی جلو ببرید تا بتوانید بیشترین جلوه را برای لباس چرمی خود داشته باشید.

  • پارچه های ظریف و توری (SHEER LAYERS)

اگر تا به حال لباس هایی که در آنها تور و پارچه های ظریف به کار رفته را نپوشیده اید، امسال نوبت آن است که متفاوت عمل کنید! این تور
ها چه در شومیز، چه در پیراهن های شب مجلسی و چه در آستین ها به کار رفته باشند، امسال نوبت این است تا کمی از زرق و برق نیمه مرئی در لباس های خود، چه لباس رسمی چه غیر رسمی استفاده کنید!

  • شلوارهای فاق بلند (LOW-SLUNG TAILORING)

شلوار فاق بلند، همیشه جزئی از مد خواهد بود ولی این تابستان ماجرا کمی جدی تر شده و این دست از شلوارها، جلوه بیشتری پیدا کرده اند، به خصوص اگر این شلوار ها کمی گشاد هم باشند که چه بهتر! فقط به خاطر داشته  باشید که این شلوار ها را با کفش های مناسب، ست کنید تا شلخته به نظر نیایید!

  • طراحی های پر انرژی (MAXIMALIST ENERGY)

لباس
های طرحدار دوباره به مد بازگشته اند! این تابستان لباس هایی گلدار، آن هم گل های درشت، رنگ های متنوعی و خیره کننده و حتی لباس های خالدار که خال های بزرگ دارند در سراسر فشن شو ها دیده شده اند! امسال هیچ چیزی تحت عنوان «بیش از حد» وجود ندارد. پس شجاع باشید و انتخاب متفاوت داشته باشید!

  • لباس های پلیسه دار (TORSO RUCHING)

پلیسه ها معمولا اطراف مچ و گردن به کار می روند ولی در مد امسال، استفاده از پلیسه ها و چین ها با جنس های مختلف در تمامی مد ها تابستانی دیده شده است. این راه بسیار خوبی برای شکل دادن به لباس مجلسی ساده می باشد که باعث می شود با کلاس تر به نظر برسید!

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell