Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان
چگونه لباس‌های خود را ست کنیم

چگونه لباس‌های خود را ست کنیم

در این مقاله سعی کردیم تا یک راهنمای کامل برای ست کردن لباس و رنگ هایشان برای شما بیاوریم! همه باید در هر شرایطی قوانین نحوه ست کردن لباس را بدانند تا بتوانند در هر مجلس و موقعیتی بهترین خود را به نمایش بگذارند!

قبل از هر چیزی لازم است تا دانش پایه ای از ست کردن رنگ ها بدانید! بالاخره مد لباس، تماما در مورد هماهنگی رنگ ها می باشد! سپس شما را در مورد نحوه ست کردن لباس ها آشنا می کنیم!

قوانین ست کردن رنگ ها

  • رنگ مشکی تقریبا با هر رنگی ست می شود! قرمز، آبی و زرد را به عنوان رنگ های پایه شناخته می شوند. تمامی رنگ ها از ترکیب این سه طیف رنگ ساخته می شوند. زرد با مشکی همیشه خوب ست می شود، بر خلاف اینکه این رنگ طبیعتش همیشه روشن می باشد، بهتر است همیشه سراغ طیف های روشن تر این رنگ برای ست کردن با رنگ مشکی برویم. زرد همچنین می تواند به عنوان یک همراه خیلی خوب با رنگ سبز و نارنجی روشن ست شود.
  • همیشه رنگ های مکمل را باهم ست کنید! بهتر است همیشه دو رنگ مکمل در کنار هم باشند. بعضی از رنگ های مکمل عبارتند از: نارنجی/آبی، بنفش/زرد، فیروزه ای/شاه بلوطی و قرمز/سبز می باشند.
  • رنگ های شبیه هم گاهی اوقات باهم ترکیب خوبی تشکیل می دهند. این طیف رنگ ها می توانند ظاهری هماهنگ و منسجم درست کنند. بعضی از رنگ های مشابه مانند قرمز و صورتی معمولا کنار هم خوب ظاهر نمی شوند ولی اگر به خوبی هماهنگ شوند می توانند ظاهری غیر قابل پیش بینی و خارق العاده به شما بدهند!
چگونه لباس‌های خود را ست کنیم

راهنما برای ست کردن لباس ها باهم:

  • یکی از مهم ترین نکات برای ست کردن لباس این است که همیشه تمیز و مرتب ظاهر شوید و لباس هایی متناسب با بدن خود بپوشید. نظافت و لباس مناسب همیشه در برخورد اولیه بهترین تاثیر را بر روی دیگران می گذارد. حتی اگر خیلی اهل مد نیستید، همیشه لباس های تمیز و اتو کشیده برای موقعیت های خاص خود بخرید و در کمد خود نگه دارید!
  • اگر ممکن است، در لباس خود را با شخصیت شناسی از خودتان انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا همیشه سبک خاص خود را داشته باشید و استایل لباس پوشیدنتان با بقیه هیچوقت یکسان نباشد!
  • ببینید کدام طیف رنگی با رنگ پوست شما هماهنگی دارد؛ رنگ های گرم یا رنگ های سرد. همیشه اطمینان حاصل کنید که در کمد لباستان یا سبد خریدتان همیشه رنگ های مورد علاقتان وجود دارد.
  • بهتر است همیشه برای شلوار یا دامن، چندین رنگ خنثی مانند بژ، مشکی، سفید و جین داشته باشید. اینها همیشه راحت ترین رنگ ها برای ست کردن است و برای هر رویدادی مناسب می باشند. رنگ های اولیه نیز می توانند برای ست کردن کل لباس ها عالی باشند. این به این معنی است که تمامی لباس های شما به یک رنگ باشند. این ایده ممکن است بسیار ساده و پایه ای باشد ولی اگر به خوبی اجرا شود، به شما ظاهری شیک و مدرن خواهد داد. استفاده از یک رنگ باعث می شود تا بدن شما کشیده به نظر برسد.
  • یادتان باشد وقتی برای لباس پوشیدن عجله داشته باشیم، همیشه اشتباهات بزرگی مرتکب می شویم! پس سعی کنید همیشه لباس خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا از ست کردن اشتباه لباس هایتان پیشگیری کنید!
  • از ترکیب بیش از حد رنگ های روشن خودداری کنید. سعی کنید همیشه رنگ های روشن را با رنگ های تیره میکس کنید.
  • همیشه سعی کنید تا جواهرات، شال، کمربند، کفش و کیف را برای لباس های خود آماده کنید. خرید لوازم مورد نظر مانند شال مناسب در هر ترکیبی، چه لباس مجلس و چه غیر رسمی، می تواند برای ظاهر شما بسیار مناسب باشد.
  • به عنوان نکته آخر، استفاده از مدل موی مناسب، کفش های متناسب و … هم می تواند برای تغییر ظاهر شما بسیار مفید ظاهر شوند!

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell