Zigbell

گروه تولیدی Zigbell
تولید و پخش عمده پوشاک بانوان
راهنمای راه اندازی فروشگاه پوشاک

راهنمای راه اندازی فروشگاه پوشاک - بخش اول (مقدمه)

صنعت پوشاک صنعتی بسیار مهم در ایران و جهان

صنعت پوشاک یکی از صنایع بسیار مهم و با گردش مالی بسیار بالا در دنیا و حتی در ایران است. صنعتی که برپایه یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی مطرح در اقتصاد (یعنی نیاز بشر به پوشاک) شکل گرفته و با ظهور مد و فرهنگ مدگرایی  و رویکرد زیبایی شناسی عمومی و تخصصی، رشد و توسعه مستمر داشته است و در آینده نیز بیش از پیش به بالندگی خود ادامه خواهد داد.

صنعت پوشاک صنعتی کهن و ریشه‌دار در تاریخ تمدن بشر بوده  و همواره از زمان پیدایش اولین الگوهای پوششی تا به امروز، رشد و توسعه داشته و هرگز از پا نایستاده و همواره تغییرات سیاسی و فرهنگی روز را تبدیل به یک تحول زیبایی‌شناسانه عمیق و تاثیرگذار کرده است. شاید حرکت این صنعت -به ویژه در زمینه مد و فشن- در برهه‌هایی از تاریخ کند شده باشد و شاید موقتا متوقف، اما همیشه در سریع‌ترین زمان ممکن از رخوت خارج شده و با یک نوآوری جدید چه درتولید و چه در عرضه محصول به پیش رفته است. انقلاب‌های سیاسی، فرهنگی و حتی فناورانه شکل گرفته‌اند، سیاست‌مداران آمده‌اند و رفته‌اند، جنگ‌ها، بیماری‌های همه‌گیر بشر را گرفتار کرده‌اند و صنایع و کسب‌وکارهای بسیاری از میان رفته‌اند اما تا زمانی که بشر نیاز به پوشش دارد، تمایل به زیبایی دارد و میل به منحصربه‌فرد بودن این صنعت پاینده است. 

صنعت پوشاک با وجود تمام تحولات بزرگ و کوچک، به مسیر خود ادامه داده و همواره با رویدادهای جدید خود را منطبق کرده و با قدرت به پیش می‌تازد. 

در دنیای امروزنیز فناوری‌های نوین به ویژه ظهور و نفوذ اینترنت و به دنبال آن حضور موثر شبکه‌های اجتماعی در زندگی بشر، منجر به تقویت این صنعت شده و حتی امکان ایجاد کسب‌وکارهای خانگی پوشاک و لباس را بهتر، راحت تر و با دامنه مشتریان وسیع تری به اندازه کشور فراهم کرده است.

راهنمای راه اندازی فروشگاه پوشاک - بخش اول

از کجا شروع کنیم؟

در وب‌سایت گروه تولیدی Zigbell تلاش می‌کنیم شما را به یکی از سطوح مهم این صنعت، یا بهتر است بگوییم یکی از نقش‌های مهم زنجیره تامین، آشنا کنیم که می‌تواند برای هر کسی با هر میزان سرمایه ، کارآمد و ارزش‌آفرین باشد. البته به شرط آنکه مبانی و اصول راه‌اندازی و مدیریت یک کسب‌وکار را با تمام سادگی ظاهرش فراگرفته و پایبند بوده و از تفکر خلاقانه و تلاش مستمر و هوشمندانه و دانش‌افزایی مدام (چه در حوزه کسب‌وکار و چه در زمینه مد و لباس) غافل نشد.
این بخش مهم بازار پوشاک (یا همان زنجیره تامین)  خرده‌فروشی یا به عبارت ساده‌تر «فروش به مصرف‌کننده» است که به صورت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای لباس، بوتیک‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی ( وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی) و… در سطح شهر و کشور و در فضای مجازی با آن‌ها روبرو هستیم.

کسب و کار پوشاک

با ما  در بخش‌های بعدی همراه باشید تا با مراحل و جزییات راه‌اندازی یک کسب و کار پوشاک آشنا شوید.

خرید عمده

انواع شومیز و تونیک در Zigbell